Potrafish2024-03-19T13:04:57+01:00

Srefa wolna
od ocen i krytyki

W zamian znajdziesz tu wsparcie w drodze do dobrego życia

Dowiedz się więcej

Srefa wolna
od ocen i krytyki

W zamian znajdziesz tu wsparcie w drodze do dobrego życia

Dowiedz się więcej

O mnie

Nazywam się Aleksandra Duda. Jestem nauczycielem i coachem. Moją pasją jest praca z młodzieżą. Z doświadczenia wiem, że mamy dziś fantastyczną młodzież. Są dociekliwi, sami potrafią znaleźć interesujące ich narzędzia i dotrzeć do informacji. Działają szybko i sprawnie. Potrzebują jednak wsparcia, dobrego słowa i drogowskazów. Chcą, żeby współczesna szkoła nadążała za ich potrzebami, a nauczyciele i rodzice mieli wystarczającą ilość czasu, aby ich wysłuchać, doradzić i wesprzeć w porządkowaniu wiedzy czy podejmowaniu decyzji.

O mnie

Nazywam się Aleksandra Duda. Jestem nauczycielem i coachem. Moją pasją jest praca z młodzieżą. Z doświadczenia wiem, że mamy dziś fantastyczną młodzież. Są dociekliwi, sami potrafią znaleźć interesujące ich narzędzia i dotrzeć do informacji. Działają szybko i sprawnie. Potrzebują jednak wsparcia, dobrego słowa i drogowskazów. Chcą, żeby współczesna szkoła nadążała za ich potrzebami, a nauczyciele i rodzice mieli wystarczającą ilość czasu, aby ich wysłuchać, doradzić i wesprzeć w porządkowaniu wiedzy czy podejmowaniu decyzji.

O programie

Program Potrafish powstał w odpowiedzi na potrzeby uczniów i studentów, którzy szukają skutecznych metod rozwoju siebie i swoich pasji. To także sposób na rozwiązanie szkolnych problemów (stres, przeciążenie nauką, agresja rówieśnicza, brak motywacji czy zrozumienia itp.).

Prowadzę zajęcia dla szkół, warsztaty grupowe i sesje indywidualne. Dzielę się z uczniami i studentami skutecznymi i łatwymi do zastosowania w codziennym życiu narzędziami, które ułatwiają efektywne planowanie i osiąganie celów. Podczas spotkań z młodzieżą wykorzystuję metody coachingowe. To oznacza, że nie oceniam, nie krytykuję, nie podpowiadam najlepszych, gotowych rozwiązań. Pracujemy nad rozwojem w oparciu o wzajemne zaufanie, rozwijając potencjał i mocne strony uczestników projektu.

Dowiedz się więcej

O programie

Program Potrafish powstał w odpowiedzi na potrzeby uczniów i studentów, którzy szukają skutecznych metod rozwoju siebie i swoich pasji. To także sposób na rozwiązanie szkolnych problemów (stres, przeciążenie nauką, agresja rówieśnicza, brak motywacji czy zrozumienia itp.).

Prowadzę zajęcia dla szkół, warsztaty grupowe i sesje indywidualne. Dzielę się z uczniami i studentami skutecznymi i łatwymi do zastosowania w codziennym życiu narzędziami, które ułatwiają efektywne planowanie i osiąganie celów. Podczas spotkań z młodzieżą wykorzystuję metody coachingowe. To oznacza, że nie oceniam, nie krytykuję, nie podpowiadam najlepszych, gotowych rozwiązań. Pracujemy nad rozwojem w oparciu o wzajemne zaufanie, rozwijając potencjał i mocne strony uczestników projektu.

Dowiedz się więcej

Tak mówią o Potrafish

Pierwszy raz działać z Olą miałam okazję w pierwszej klasie liceum, gdy byłam święcie przekonana, że języki to nie moja bajka. Dzięki naszym sesjom dowiedziałam się, że talent to jedno, a umiejętność nauki to drugie. Obeszło się bez językowych predyspozycji w momencie, w którym zaczęłam wykorzystywać zdobytą wiedzę w odpowiedni sposób. Pod czujnym okiem Oli szukałam swojego własnego sposobu na naukę angielskiego i z perspektywy czasu coś co było moją kulą u nogi przeobraziło się w ulubiony obiekt studiowania. Poznane techniki nauki wykorzystuję do dziś, pokazując wszystkim wokół, że nauka to również (a może i przede wszystkim) zabawa.

Drugi raz spotkałyśmy się kilka lat później w momencie, gdy stałam przed wyborem ?co dalej??. Ola pomogła mi znaleźć ważne dla mnie na tamten moment cele i konsekwentnie do nich dążyć. Spotkania były zawsze wyczekiwane i atmosfera niezwykle luźna i przyjacielska. Efekty naszej pracy widzę do teraz, nawet kilka miesięcy po ostatnim spotkaniu wiem, że jeszcze nie raz będę mogła zwrócić się do niej o pomoc ? czy w sprawie nauki, czy podjęcia ważnych życiowych decyzji.

I have known Aleksandra Duda for many years. We have both participated in an Erasmus+ project ?Tell me where you live, I?ll tell you what you eat.? It has been a pleasure to work with her. During this time, she participated in variety of teaching activities and project routines. Aleksandra Duda is a highly experienced teacher with great academic and coaching qualifications. She is also pleasant, outgoing, honest and engaging personality who gets well with the people she interacts with. She is highly intelligent, has great integrity, and invests her total commitment to her program and work. We have spent great time together with her and her students during student exchange in Spain. I can strongly recommend her for your earnest consideration for participating in her program.

Panią Olę poznałam będąc uczennicą gimnazjum. Była jedną z tych nauczycieli, którzy nigdy mnie nie uczyli. Mimo tego idąc korytarzem zawsze usłyszałam od niej dobre słowo, które skutecznie umilało dzień. Jej uśmiech rozświetlał cały korytarz. Moje koleżanki, które miały okazje mieć lekcje z Panią Olą często chwaliły jej sposób uczenia oraz kontakt z uczniami. Szły na lekcje bardzo szczęśliwe, co przełożyło się na pozytywne wyniki w nauce. Gdy zostałam przewodnicząca szkoły miałam możliwość zobaczenia jak Pani Ola angażowała się w życie uczniów. Oddawała całe swoje serce i spędzała z nami swój wolny czas. Żadna inicjatywa uczniowska nie pozostała bez jej wsparcia. Dzięki postawie Pani Oli, jej sposobie uczenia oraz kontakcie z uczniami mogliśmy się rozwijać i cieszyć z chwil spędzonych w szkole.

I have known Aleksandra Duda for years. We have participated in Comenius project Living Maths witch was incredibly satisfying both for students and teachers. I have found Aleksandra to be pleasant, outgoing and honest person with incredible social skills. She is highly inteligent of great reliability and integrity, and is strongly dedicated to her work. Her academic qualifications and previous job experience were additional asset in the project management. She has also easily built positive relationship with students in our school whom found her positive sincere and reliable.

Tak mówią o Potrafish

Pierwszy raz działać z Olą miałam okazję w pierwszej klasie liceum, gdy byłam święcie przekonana, że języki to nie moja bajka. Dzięki naszym sesjom dowiedziałam się, że talent to jedno, a umiejętność nauki to drugie. Obeszło się bez językowych predyspozycji w momencie, w którym zaczęłam wykorzystywać zdobytą wiedzę w odpowiedni sposób. Pod czujnym okiem Oli szukałam swojego własnego sposobu na naukę angielskiego i z perspektywy czasu coś co było moją kulą u nogi przeobraziło się w ulubiony obiekt studiowania. Poznane techniki nauki wykorzystuję do dziś, pokazując wszystkim wokół, że nauka to również (a może i przede wszystkim) zabawa.

Drugi raz spotkałyśmy się kilka lat później w momencie, gdy stałam przed wyborem ?co dalej??. Ola pomogła mi znaleźć ważne dla mnie na tamten moment cele i konsekwentnie do nich dążyć. Spotkania były zawsze wyczekiwane i atmosfera niezwykle luźna i przyjacielska. Efekty naszej pracy widzę do teraz, nawet kilka miesięcy po ostatnim spotkaniu wiem, że jeszcze nie raz będę mogła zwrócić się do niej o pomoc ? czy w sprawie nauki, czy podjęcia ważnych życiowych decyzji.

I have known Aleksandra Duda for many years. We have both participated in an Erasmus+ project ?Tell me where you live, I?ll tell you what you eat.? It has been a pleasure to work with her. During this time, she participated in variety of teaching activities and project routines. Aleksandra Duda is a highly experienced teacher with great academic and coaching qualifications. She is also pleasant, outgoing, honest and engaging personality who gets well with the people she interacts with. She is highly intelligent, has great integrity, and invests her total commitment to her program and work. We have spent great time together with her and her students during student exchange in Spain. I can strongly recommend her for your earnest consideration for participating in her program.

Panią Olę poznałam będąc uczennicą gimnazjum. Była jedną z tych nauczycieli, którzy nigdy mnie nie uczyli. Mimo tego idąc korytarzem zawsze usłyszałam od niej dobre słowo, które skutecznie umilało dzień. Jej uśmiech rozświetlał cały korytarz. Moje koleżanki, które miały okazje mieć lekcje z Panią Olą często chwaliły jej sposób uczenia oraz kontakt z uczniami. Szły na lekcje bardzo szczęśliwe, co przełożyło się na pozytywne wyniki w nauce. Gdy zostałam przewodnicząca szkoły miałam możliwość zobaczenia jak Pani Ola angażowała się w życie uczniów. Oddawała całe swoje serce i spędzała z nami swój wolny czas. Żadna inicjatywa uczniowska nie pozostała bez jej wsparcia. Dzięki postawie Pani Oli, jej sposobie uczenia oraz kontakcie z uczniami mogliśmy się rozwijać i cieszyć z chwil spędzonych w szkole.

I have known Aleksandra Duda for years. We have participated in Comenius project Living Maths witch was incredibly satisfying both for students and teachers. I have found Aleksandra to be pleasant, outgoing and honest person with incredible social skills. She is highly inteligent of great reliability and integrity, and is strongly dedicated to her work. Her academic qualifications and previous job experience were additional asset in the project management. She has also easily built positive relationship with students in our school whom found her positive sincere and reliable.

Wybierz najlepszą dla siebie formę współpracy

Dowiedz się więcej

Wybierz najlepszą dla siebie formę współpracy

Dowiedz się więcej

Ostatnie artykuły

Mój Idealny Dzień Nauki – ćwiczenie coachingowe

Ćwiczenie coachingowe, które proponuję, ma na celu pomóc Ci zbudować i utrwalić nawyki związane z uczeniem się i ciągłym rozwojem, wykorzystując model pętli nawyków Charlesa Duhigga. Przeznaczone jest dla każdego, kto chce poprawić swoje umiejętności uczenia się i uczynić proces nauki bardziej efektywnym i satysfakcjonującym. Nazwijmy to ćwiczenie "Mój Idealny Dzień Nauki". Krok 1: Identyfikacja sygnału Refleksja: Zastanów się, w jakich okolicznościach najlepiej się uczysz. Czy jest to specyficzna pora dnia? Czy potrzebujesz specjalnego miejsca lub przedmiotu, aby skoncentrować się [...]

Ostatnie artykuły

Mój Idealny Dzień Nauki – ćwiczenie coachingowe

Ćwiczenie coachingowe, które proponuję, ma na celu pomóc Ci zbudować i utrwalić nawyki związane z uczeniem się i ciągłym rozwojem, wykorzystując model pętli nawyków Charlesa Duhigga. Przeznaczone jest dla każdego, kto chce poprawić swoje umiejętności uczenia się i uczynić proces nauki bardziej efektywnym i satysfakcjonującym. Nazwijmy to ćwiczenie "Mój Idealny Dzień Nauki". Krok 1: Identyfikacja sygnału Refleksja: Zastanów się, w jakich okolicznościach najlepiej się uczysz. Czy jest to specyficzna pora dnia? Czy potrzebujesz specjalnego miejsca lub przedmiotu, aby skoncentrować się [...]